Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009


Γιατί καλή μου παχύσαρκη κυριούλα φοράς το 12κάποντο και γέρνεις σαν την βάρκα, μοιάζει τόσο να υποφέρει το έρμο το παπούτσι, και το πλήρωσες και 300 ευρώ για να βγάλεις 40 κάλλους χωρίς ποτέ να έχεις σκεφτεί να καταπολεμήσεις αυτόν τον ένα τον μεγάλο. Ναι αυτόν στον εγκέφαλο που στο είπαν στην τηλεόραση και το πίστεψες και θέλησες στα 50κάτι να το παίξεις ζαργάνα.

Γιατί;;

έχει κάτι ωραία ισόπατα σανδαλάκια για το δικό σου μέγεθος...τα φοράς και πετάς, άλλος άνθρωπος θα νιώσεις αν κατέβεις απ΄το παπούτσι - ξυλοπόδαρο.

Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή,

μυριάδες πεινάνε τα παιδάκια και πεθαίνουν

και οι άλλοι, τέτοια έμπνευση που την είχαν, φτιάξαν το μεγαλύτερο σάντουιτς για το βιβλίο γκίνες!!!!!!!!Εν καιρό πολέμου!Οι άλλοι πως θα μπουν στο γκίνες!

Ασύλληπτο!

Πεθαίνουν μιλιούνια τα παιδιά του κόσμου και ξεσηκωθήκαμε για τον Αλέξη επειδή τον σκότωσε μπάτσος λες και δεν δολοφονούμε με την αδράνεια και την αδιαφορία μας εμείς κάθε μέρα όλα εκείνα τα όμορφα αγγελούδια με τα μεγάλα μάτια.

Εδώ ζω λοιπόν κι εγώ κατάρα μου...

Μα δεν θα ξαναβγώ για βόλτα, αγάπη μου, ούτε τηλεόραση θ΄ανοίξω, όπως και πρώτα.

Κι αν και πάλι με θεωρείς παράξενη, σκότωσέ με αγάπη μου, άρχισε να με στενεύει αυτό το κορμί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: